2016. augusztus 24., szerda

A mi világunkon túl létezik egy másik világ....



A mi világunkon túl létezik egy másik világ, messze, mégis oly közel, s láthatatlanul. És ott van, ahol Isten van, s ahol a Holtak vannak, a Szellemek és a Szentek, olyan világ, amelyben minden megtörtént már, s amelyben mindent ismernek. Az a világ beszél hozzánk.
Saját nyelvezete van. Én tolmácsolom, amit mond.
Le tudok pillantani oda, ahonnan minden ered.
Odáig tudok menni, ahol a Világ születik.
A szent gomba kézen fog, s elvezet abba a világba, ahol mindent ismernek. A szent gombák beszélnek hozzám olyan nyelven, amelyet megértek. Én kérdezek, s ők válaszolnak nekem.
Amikor visszatérek az utazásról, amelyre magukkal vittek, elmondom, amit tőlük hallottam, s amit ők mutattak nekem.
Maria Sabina, Mazateka sámánasszony


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése