2016. május 31., kedd

Valójában mindig is teljes, egész és tökéletes voltam...






Ha elhatároztad, hogy változtatsz magadon és kezedbe veszed sorsod irányítását, mert egy jobb, szebb, kiteljesedett életet szeretnél élni, és már a ráléptél a változás útjára, szeretettel ajánlom
Lousie L. Hay alábbi megerősítését.

" Az élet végtelen körforgásában ahol vagyok, minden teljes, egész és tökéletes.
Határaim és belső korlátaim lassan elhalványodnak.
Olyannak kezdem látni magamat, amilyennek a Világegyetem lát engem: teljesnek, egésznek és tökéletesnek. Ez létem lényege.
Valójában mindig is teljes, egész és tökéletes voltam.
Teljes, egész és tökéletes vagyok.
Örökké teljes, egész és tökéletes maradok. Ez a felismerés másként láttatja velem az életet.
A megfelelő helyen és időben, a megfelelő dolgot teszem.
Világomban minden rendben van."




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése